حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی دکتر «محمد اسکندری» را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و تائیدیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور،نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.
اسکندری که در حال حاضر سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری است، دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی است. بخشی از سوابق و تجربیات کاری وی می توان به مدیرعامل و‌ موسس نخستین بازار خارج از بورس (OTC) ذیل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیات مدیره شرکت‏های گروه بهمن، تراکتورسازی، سرمایه گذاری ملی ایران و توسعه معادن روی ایران، معاون توسعه بازار بورس کالای ایران و مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا اشاره کرد.

فیش حقوق

دیدگاهتان را بنویسید